جدول همسایگان ایران

جدول همسایگان ایران


نام کشور

نوع حکومت

زبان

دین

شغل

محصولات

صنایع دستی

منابع

صادرات

ترکمنستان

جمهوری

ترکمنی

اسلام

کشاورزی دامپروری

پنبه

قالی بافی

نفت و گاز

قالی، نفت، پنبه

پاکستان

جمهوری

اردو

اسلام

کشاورزی دامپروری

ماهیگیری

برنج

پنبه

کنف

ریسندگی

بافندگی

کوه شیمیایی

پارچه

لباس

افغانستان

جمهوری

فارسی

اسلام

کشاورزی دامپروری

غلات،

ریسندگی بافندگی

تریاک زعفران

پشم

پنبه

آذربایجان

جمهوری

ترکی

اسلام

کشاورزی ماهیگیری

پنبه،توتون

انگور

ابریشم

چوب بری

نفت آلومینیم

نفت

پنبه

چوب

ارمنستان

جمهوری

ارمنی

مسیحی(ارمنی)

کشاورزی دامپروری

سیب زمینی غلات چغندر

چوب بری

منسوجات مواد شیمیایی

برق چوب مواد شیمیایی

ترکیه

جمهوری

ترکی

اسلام

دامپروری

مرکبات زیتون پنبه

کالای چرم پوست

زغال سنگ آهن نقره، مس

پوست خشکبار کالای چرمی

عراق

جمهوری

عربی

اسلام

کشاورزی

غلات خرما پنبه

صابون سازی

نفت

نفت خرما

 

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ

اشکالات زیادی داری مثلا دین ارمنستانی ها ارمنی است می دانم نظر من را در قسمت نظرات نمی گذاری ولی حتما خودت بررسی کن

دوست گلم من همه نظرات انتقادی و پیشنهادی را تایید میکنم .

اگر مشکلی هست به من بگو.

ار نظرت متشکرم.اشتباهم را درست کردم.

باز هم به ما سر بزن.

از بازدیدت متشکرم..

ریحانه دهقانیان

الهام یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:24 ب.ظ

بسیار عالی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد